دریافت گواهی حسن انجام کار از صندوق بیمه کشاورزی کشور
 
صندوق بیمه کشاورزی کشور با ارسال گواهی حسن انجام تعهدات، ضمن تایید عملکرد سامانه جامع صندوق بیمه کشور، از خدمات شرکت نوین پرداز ژیرو در راستای تولید و ارتقا این سامانه تقدیر و تشکر کرد.
سامانه صندوق بیمه کشاورزی که سال 95 طراحی و پیاده‌سازی آن توسط شرکت نوین‌پرداز ژیرو آغاز شد و پشتیبانی و توسعه بخش‌های مختلف آن همچنان ادامه دارد، گام بزرگی در تحول صنعت بیمه‌گری در بخش کشاورزی بوده‌است.
با استفاده از این سامانه تمامی مراحل درخواست و صدور بیمه‌نامه، ادعای خسارت، تولید اتوماتیک اسناد حسابداری، قابلیت مانیتورینگ عملیات بیمه کشاورزی کشور، اتصال به سامانه‌های مرتبط همچون پنجره واحد کشاورزی، هواشناسی، استفاده از فناوری های سنج از دور و ... در کمترین زمان ممکن و با کمترین درصد خطا انجام‌پذیر است.
پایگاه داده‌ای جامع و کامل باعث شده‌است که تمامی بیمه‌گزاران، ارزیابان، شعب بیمه‌ای بانک کشاورزی و همه کاربران این سامانه در سراسر کشور به صورت یکپارچه فعالیت‌های خود را مدیریت نمایند.
سهولت کار با سامانه، یکپارچه‌سازی تمامی مراحل و پشتیبانی مداوم از آن توسط کارشناسان و مهندسان شرکت نوین‌پرداز ژیرو سبب جلب رضایت مسئولان صندوق بیمه کشاورزی کشور و دریافت گواهی حسن انجام کار از طرف اعضای هیئت‌مدیره این سازمان شد.
در ادامه لینک اخبار مربوط به سامانه صندوق بیمه کشاورزی (CS) در سایر وبسایت‌ها برای اطلاعات بیشتر قرار می‌گیرد:
http://www.sbkiran.ir/news/2393
http://www.sbkiran.ir/news/2123
http://www.sbkiran.ir/news/2161
http://www.sbkiran.ir/news/2134
http://www.sbkiran.ir/news/2311
http://www.sbkiran.ir/news/2049
http://www.sbkiran.ir/news/2315
http://www.sbkiran.ir/news/2053